vandaag aankomst Myanmar.

14 november 2014

Eerder deze week ons visum geregeld en nu ook onze tickets voor Myanmar, even overwogen om over land te gaan naar het schijnt kan dat maar is niet zonder gevaar je bent dan ook tussen de 24 en 30 uur onderweg afhankelijk van het vervoer en infrastructuur, nu vliegen we binnen een uurtje naar Yangon waar we bij aankomst zelf all de eerste overnachting hebben geregeld.

Gisteren trouwens nog een mooi aanbod gehad.van een Amerikaans echtpaar die met hun volwassenen kinderen aan rondreizen waren , we kunnen gratis bij hun overblijven in Utah als we het plan oppakken om eventueel in de states op vakantie te gaan.

Wij hopen in Birma op een netwerk te kunnen zodat we jullie ook vandaar op de hoogte kunnen houden.

Gr Hans en Hannie.

1. Bianca van Helderen:
    14 november 2014
    Goede vlucht!! Geniet ervan in Myanmar en ontwijk de gevaarlijke gebieden.
    Oh Hannie gaat het er dan toch van komen om naar Amerika te gaan.....ik ben reuze benieuwd ;-)
  2. Christ Lenaerts:
    14 november 2014
    Goede vlucht,en een mooie tijd daar.
  3. Johan en Janny:
    Veel vakantie plezier daar in de Republiek der Unie van Myanmar, doe de groeten aan de Birmezen.