Nog een paar daagjes Uruguay.

28 november 2016 - Punta del Este, Uruguay

Bon dia. Vrienden.

Wij gaan ons opmaken voor de laatste dagen Uruguay. Morgen gaan we richting Montevideo waar we nog 2 dagen verblijven en dan vliegen we naar B.A Argentinië

Vandaar langzaam richting N.L. al hebben we dat tot nu toe totaal niet gemist, het zal er nu ook wel koud en nat zijn. Vanavond gaan we nog FF aan de Puerto lekker eten de vis komt er vers binnen en het is daar prima vertoeven met een heerlijk Uruguayaans wijntje erbij die is echt lekker. Een andere fijne bijkomstigheid is dat de prijzen als je nu met je creditcard betaald 25% korting op de gehele rekening krijgt, profiteren we trouwens al de gehele week van. Deze actie word ondersteund hier om Punta del Este voor de toeristen op de kaart te zetten.

Dit is ons voorlaatste verslag als wij vanuit Argentinië terug in kikkerlandje zijn tikken we nog een klein verslag zoals wij deze reis ervaren hebben..Verder bedanken wij iedereen die ons via FACEBOOK. of onze REISBLOG gevolgd hebben. Wij vonden het in elk geval leuk om op deze manier met iedereen contact te houden en op de hoogte te blijven .

Groeten  adios Hans en Hannie.

1. Gerrit voetman:
    29 november 2016
    blijf maar daar,het is hier verrekte koud.
  2. Christ Lenaerts:
    29 november 2016
    Geniet nog maar van het lekkere eten en de wijn. Voor later een goede reis terug.
  3. Ans:
    Hallo zus en zwager,
    Veel plezier nog en al vast goeie reis naar huis.
    Eind van de week zal het hier wat minder koud zijn. Is de overgang niet zo groot voor jullie.
    Groetje W&A