Paysandu Uruguay

22 november 2016 - Paysandú, Uruguay

Amigos.

Wij beginnen af te tellen rondom paysandu .het was er leuk en zonnig en hebben ons hier in stad en omgeving vermaakt.

Veel gewandeld maar ook aan de inwendige mens heeft het niet ontbroken zo juist nog bij een restaurantje  een omeletje besteld, onvoorstelbaar wat je op je bord krijgt je had er met 4 personen gemak van kunnen eten (hij was te groot om op de foto te zetten).het is hier allemaal groot en veel wat je je bord krijgt.wij eten ons ontbijt en verder nog een keer is meer dan genoeg.

Ook vanmorgen maar eens eens een kappertje gezocht voor Hans dat was nodig veel gelachen met kapster kon geen woord Engels maar verstond haar vak na wat heen en weer gewauwel werden we het eens over de prijs en deed ik er maar een fooitje op koste bijna niets maarik werd kussend uitgelaten gelukkig was Hannie in het park in een spannend boek verwikkeld..

Ook kwamen we nog twee maal in een winkelcentrum waar Hans tot 2 keer toe zijn pet af moest afzetten (zou ook in NL met boerkatjes en hoofddoekjes iets zijn) van een strenge veiligheidsman. Al met al is het voor ons tot nu toe een heel relaxte vakantie.

Gisteren nog 200 peso gevonden op straat was toch weer goed voor anderhalve liter bier.

In restaurants en cafés word door ons Tilburgse taaltje regelmatig gevraagd of we Braziliaans zijn als we dan laten weten dat we uit Ollanda komen vallen de mondjes open van verbazing.

Verder is het hier allemaal niet zo hectisch en met een temperatuur van 22 tot 26 graden voor ons prima te doen.

We hebben voor donderdag al weer een ticket geregeld die ons terug richting Montevideo brengt, vandaaruit gaan we dan nog genieten van een weekje aan zee bij Punta del Este ( het St Tropez van Uruguay) het hotel hebben we daar al geboekt, jullie horen nog van ons als we daar gearriveerd zijn.

Adios. Hans en Hannie.

1. Bas van de Wouw:
    22 november 2016
    Het gaat nog steeds goed met de wereldreizigers,geniet er maar goed van.gr.
  2. Jan remmers:
    22 november 2016
    Hans en hanny nog een fijne vakantie en wij blijven jullie volgen gr jan en rian
  3. Ans:
    22 november 2016
    Coupe a la indiaan voor Hans?
    Geniet straks nog van je weekje zon- zee- en strandvakantie
    Groetjes, (schoon)zus
  4. Gerrit voetman:
    22 november 2016
    toch niet kaal geknipt Hans? ha,ha
  5. Christ Lenaerts:
    23 november 2016
    Geniet van die week aan het strand.