Een tweede fietsdag in B.A.

5 november 2016 - Tilburg, Nederland

Hallo vrienden.

Gisteren voor de tweedemaal B.A. ingegaan op de fiets nu andere hoogtepunten gezien zoals de wat rijkere buurten met zijn mooi aangelegde parken.

Ook de begraafplaats van Evita Peron bezocht al zijn lang niet alle Argentijnen blij dat zij juist hier ligt je moet echt zoeken om dit graf te vinden want er staat geen bewegwijzering in haar richting.

Onderweg ook nog aangesproken door een leuke oudere dame die zich afvroeg waarom wij in hemelsnaam geen helmpjes op ons hoofd hadden

in dit hectische verkeer. Na haar te hebben uitgelegd dat N.L.een fietsland is en wij de beste fietsers zijn was ze enigszins gerust gesteld.

Tussendoor in een. leuk restaurantje onder het spoor heel lekkere zelf gezette koude ijsthee op.

a.s. maandag vertrekken we per boot naar Uruguay de tickets hebben we al aangeschaft en een eerste hotel overnachting is ook geboekt.

Ook Argentinië hadden we wel verder ingewild (Patagonië) dat komt vast de volgende keer. Het eten en drinken is ons hier prima bevallen.