Tilburg_Amsterdam_Buenos Aires.

3 november 2016 - Tilburg, Nederland

Na een middag en dagje Amsterdam.wat een mooi begin van onze vakantie was, weer een leuke ervaring rijker met een overnachting op een boot aan het IJ-meer.

Inmiddels zijn we aangekomen in Buenos-Aires na een vlucht van14 uur.Moe maar voldaan kwamen we in ons hotel en ja hoor maar net ingeburgerd vonden wij dat we een goud gele rakker verdiende, Na een hap in dat koude gerstenat bleek hij 100% malt te zijn. Toch kwam alles goed een heel leuk barretje gevonden met vele biersoorten uit verschillende landen.  Daarna toch op tijd naar bed het was een vermoeiende reis. Het was overigens een dag met een buitje regen.

Vanochtend vroeg op en het was meteen een zonnige dag We zijn gelijk per fiets verschillende wijken en highlights gaan bekijken, dit was zeer de moeite waard, o.a Plaza de Mayo bekend van de dwaze moeders en oma,s verder de wijk van voetbalclub Boca Juniors. Deze club is beroemd en berucht. Ook is de wijk bekend door het ontstaan van de tango aan de haven aldaar. Het is een bonte en met vele gekleurde huisjes en barretje een bezichtiging waard. Op deze dag hebben we bijna de gehele KLM Crew die ons hier heen bracht meegenomen zij waren een paar daagjes vrij hier.Onder hen ook een Tilburgse stewardess, Wij vonden het allemaal een zeer geslaagde dag..Ook onderweg samen lekker gegeten en gedronken.

Tot nu toe bevalt het ons prima en ook morgen stappen we weer op de fiets al zullen we moeten smeren tegen de zon, want na vandaag zijn onze gezichtjes al aardig gekleurd. De foto,s volgen nog want nu is tijd voor een koude rakker.