Reisdag

10 november 2015 - Naypyidaw, Myanmar

Vandaag niet al te veel op programma staan voormiddag nog twee grotten uit de zevende eeuw bezocht en daarna met taxi zowat 7 uur onderweg noordelijker.

Op tijd gestopt voor eten en koffie en omstreeks 19.00 uur aangekomen in de nieuwe hoofdstad Nighapidaw, het staat er vol met nieuwste hotels. Er is echter helemaal niets te doen wij zijn zowat de enige hier naast heel veel personeel, het kan de pret niet drukken want we zitten voor heel weinig geld (ong.25 euro) super de luxe. Het eten en de de Myanmar biertjes vallen nog steeds goed.

Morgen gaan we weer verder en gaan langzaam richting Inlemeer.vorig jaar ook geweest maar dat mag ook nu niet gemist worden.nu naar het ontbijtje en dan langzaam weer op weg groetjes en tot horens.

Hans en Hannie

1. Simon en Gerrie:
    Hoi Hannie en Hans
    Jullie hebben het weer goed voor elkaar.en met al dat lekkere eten en die drankjes dat lijkt ons wel heel gezellig. geniet er maar van samen
    Groetjes Simon en Gerrie
  2. Corne klaassen:
    10 november 2015
    Hannie Hans geniet van jullie vacantie hier worden de dagen maar korter groetjes corne
  3. Christ lenaerts:
    10 november 2015
    Vandaag dus een rustige dag. Is geen straf in dat hotel.
    Geniet van jullie eten en biertje.
  4. Johan en Janny:
    10 november 2015
    Hoi Hans en Hannie, als eerste nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Het is echt weer een avontuurlijke reis wanneer ik jullie reisverslagen lees. Blijft spannend wat er de volgende dag weer staat te gebeuren. Goed om te lezen dat het wel goed gaat met jullie.
    De groetjes,
    Johan & Janny