Laatste dagen in Myanmar.

24 november 2015 - Bangkok, Thailand

Na een aantal dagen zonder internet in  Myanmar doen we ons verhaal maar van uit Thailand waar we inmiddels weer terug zijn.

Vanuit Mandaly weggegaan richting Nypidaw 350 km la ngs de snelweg bij een local tentje koffie gedronken met heerlijke cake er bij, de prijs beviel ons wel voor 6 koffie en de cake en een door mijn schuld kapot gegooid schoteltje betaalde we 1700 kyat of te wel 1.40 in euro  daarna nog eens 250 km op een soort highway naar Yangon maar je komt er van alles tegen fietsers ossenkarren het vee  met hun hoeders dat naar huis ging en niet te vergeten voetgangers die de weg gewoon oversteken ook voor spookrijders moet je er opletten.verlichting op de voertuigen schijnt kostbaar te zijn want een groot gedeelte rijd gewoon zonder verlichting.

In Yangoon aangekomen hotelletje genomen om vandaar de andere dag nog eens 7 uur te reizen slingerend door de bergen om aan zee te komen, maar daar aangekomen was het zeker de moeite waard.Een appartement met uitzicht op zee kortweg een heerlijke verblijfplaats.s'avonds nog in dorpsbarretje gezeten waar vuurdancers optraden we kwamen daar ook nog een nederlands meisje tegen waar we mee hebben zitten kletsen ook een groep canadezen werkzaam in Myanmar voor de media waren er een weekendje uit we zijn er lekker door gezakt.s,ochtends ook mooie strandwandeling gemaakt en in de vroege uren naar de vissers gekeken die hun netten het strand op sleepte de buit was bijzonder groot.

Na een paar nachtjes strand weer terug naarYangon een hotelletje genomen nabij de airport Josh heeft ons daar keurig afgezet hij veraste ons ook nog met een cadeau in de vorm van een schilderij met een goede tip voor hem namen we afscheid om de andere dag door te vliegen naar Bangkok.

Groet Hans en Hannie.

1. Wil & Nelleke:
    24 november 2015
    Hoi, zit er weer op, jammer hé?
    Maar jullie hebben weer genoten van jullie reis en kunnen er even op teren. Als de indrukken verwerkt zijn kun je weer uit gaan kijken naar de volgende bestemming. Wij hebben genoten van jullie reisverslag, jammer dat het ten einde is en wij wensen jullie een goede reis terug. Hopelijk heb je een wintertrui of jas bij wat het is koud in ons kikkerland. Groetjes en we spreken elkaar weer
  2. Christ lenaerts:
    24 november 2015
    Mooi verslag van een mooie reis.Op naar de volgende vakantie.
    Geniet er nog even van,en jullie kunnen hier nog lang met veel plezier aan terug denken.
  3. Corne klaassen:
    24 november 2015
    Hannie en Hans genoten van jullie verslag van de rels geniet er noch even van groetjes
  4. Ans:
    Hallo zus en zwager,
    Het lijkt me weer n geweldige reis te zijn geweest. Ook nog lekker een paar dgn geluierd. Fijn hoor.
    Goeie reis naar huis.

Lieve groet, Wilfred en Ans