Een laatste verslag.

25 november 2015 - Bangkok, Thailand

Nog wat laatste weetjes over Myanmar.

Hier weet men wat werken is o.a. laden en lossen van vracht gaat met het handje van pallets en heftruck heeft men hier niet gehoord.

Zij  willen dolgraag met westerlingen op de foto en ook de blanke huid moet FF aangeraakworden.

Het eten en drinken is er spot goedkoop, kleine porties kennen ze niet het is allemaal veel wat je opje bordje krijgt maar wel lekker.

De monniken huren mensen in om hen te vervoeren rijden doen ze zelf niet, de auto,s. zijn herkenbaar aan de letter combinatie beginnend met RLG van religie.

Op de menu kaart staan ook kippenpoten maar dit hebben we maar aan ons voorbij latengaan.

Naar de pomp rijden is hier ook een genot voor een liter benzine betaald men 0.47 eurocent.

Niemand is bang voor de politie ze zijn allemaal omkoopbaar, onze chauffeur werd staande gehouden maar toen men zag dat er toeristen in zaten liet men ons snel verder gaan ze willen geen slechte naam krijgen.

De mensen zijn super vriendelijk respect voert hier echt de boventoon.

Vanavond toch nog een meevallertje hier in Thailand er is nog een festival in de stad en langs de rivier dat pikken we nog FF mee en morgen weer naar huis.

Verder iedereen weer bedankt voor het mee lezen en reizen.

Hans en Hannie.

1. Gerrit voetman:
    25 november 2015
    WELKOM THUIS HANNIE EN HANS,en bedankt voor jullie telkens weer boeiend reisverslag.
  2. Simon en Gerrie:
    hoi Hans en Hannie
    Fijn dat jullie weer een hele mooie vakantie hebben gehad en dat wij mee hebben kunnen genieten.
    Kom goed naar huis en vlug tot ziens
    Groetjes Simon en Gerrie
  3. Christ lenaerts:
    25 november 2015
    Jammer dat het er weer op zit.Een goede reis terug.
  4. Johan en Janny:
    Hallo Hans en Hannie,
    Bedankt voor de mooie verhalen, een goede reis naar huis.
    Tot ziens en horens,
    Groetjes Johan & Janny
  5. Marloes en Bas:
    25 november 2015
    Goede reis terug! Leuk om jullie reis zo te hebben kunnen volgen.
  6. Corne klaassen:
    26 november 2015
    hannie hans bedankt voor het reisverslag ik heb er van genoten ik zie jullie wel by de boel en een goede terugreis groetjes corne