Inle meer.

15 november 2015 - Nyaungshwe, Myanmar

Vanochtend vroeg naar de boot gegaan we kende deze boot tocht nog van vorig jaar we wilden hem graag nogmaals zien.

Het is een weer een geweldige dag gewordenn, het rustieke van het meer de drijvende tuinen vissers op het meer geweldige uitzichten ook genoten van lekker eten onderweg.

Na diverse bezoekjes aan de plaatselijke middenstand op de op palen gebouwde fabriekjes aan niets ontbreekt het hier. Dus weer wat geld uitgegeven aan.!!!!(Hannie)

Al met al is het hier voortreffelijk vertoeven hier, vandaag verder naar Mandalay .

Op de zilversmeden in had ik(Hannie) iets leuks gezien. Je kon met de creditcard betalen. In laten pakken,blijkt dat ik deze in de safe in hotelkamer had liggen. Excuses gemaakt, we hadden ook niet genoeg geld om het cash te betalen. We hadden een bepaald bedrag bij ons,daar konden we het ook voor krijgen,maar dan was ons cash geld op. Geen man overboord,we kregen het zo mee,met betalingsvorm. De bootsman komt er toch elk de dag. Die konden we betalen als we terug waren en die betaalde dan hun weer de andere dag. Zo gezegd,zo gedaan. Waar maak je dit nog mee??? Ik heb de korting gehouden

Groetjes Hans en Hannie

1. Wil & Nelleke Kieboom:
    15 november 2015
    Jullie hebben je uiterlijk mee, iedereen vertrouwd jullie toch zo zie je zelfs in een ander werelddeel!
    Dit maakt het weer zo bijzonder! Benieuwd wat je nu gekocht hebt!!!! hadoe luitjes
  2. Christ lenaerts:
    16 november 2015
    Daar vertrouwen de mensen elkaar omdat er niemand veel heeft.