From Inle tot Madalay.

22 november 2014 - Mandalay, Myanmar

Na een uitstekend ontbijt vertrokken we voor een tocht van circa 8 uren ( men telt hier de afstanden gewoon in uren en niet in kilometers of Engelse miles).

Eerst nog een oud monniken klooster aangedaan waar we vrij waren om rond te kijken, daarnaast een tempel die zeer de moeite waard was om te zien je word steeds verrast en ziet tekens opnieuw bijzondere dingen. Met apart houtsnijwerk met glas ingelegd.

Onderweg het dagelijkse leven gezien zoals geitenhoeders koeien honden en van alle andere soorten vee op de weg. En alles en iedereen maakt gebruik van de zelfde weg.

Onderweg gestopt voor wat te eten en te drinken, daarna op weg naar Mandalay waar we aan kwamen tegen 6 uur, ingechekt in hotel Royal City, Voor het eerst onze was uit gezocht en aangeboden bij de laundry service het zal de nodige Kyats kosten maar kan er thuis vermoedelijk de wasmachine niet voor aanzetten.

Morgen gaan we hier eerst de omgeving verkennen en verblijven 3 dagen in dit uitstekend hotel .

Gr Hans en Hannie.

Van reisblog naar fotoboek