Reisdag. Hua-Hin. --- Pattaya.

2 december 2014 - Pattaya, Thailand

Gisteravond nog FF uit geweest, daarna bedje opgezocht.

Na het ontbijt uitgecheckt de taxi stond al klaar.want we zouden naar Chon Buri gaan daar na vijf en een half uur aangekomen vroeg de chauffeur ons de naam van het hotel want is ook een behoorlijk grote stad,er bleek echter geen hotel met deze naam te bestaan.Ik maar FF de laptop erbij gehaald voor onze boeking de chauffeur keek ons verbaasd aan en zag meteen dat we verkeerd waren het hotel adres was Chonburri Pattaya pakweg 125 km hier vandaan na FF bellen met zijn baas bracht hij ons daarheen voor het zelfde geld als was afgesproken. klasse !!!!!.het was toch bijna anderhalf extra rijden voor hem,we hebben hem maar een goede fooi gegeven.

We zijn inmiddels in ons luxe onderkomen aangekomen ook hier zitten we aan zee maar toch ook weer een paar honderd km van Bangkok.We zijn al in de stad gaan eten en zullen het morgen eens verder bekijken al liepen we zonder het van te voren te weten pardoes de roze buurt in ook leuk om te zien.