De laatste dagen.

9 december 2014 - Bangkok, Thailand

Gistermiddag aangekomen op ons welbekende stekje, dan weten we ook dat er bijna een einde is aan alweer een heel mooie vakantie samen.

Gistermiddag een collega opgewacht die nu hier haar vakantie laat beginnen.We zijn lekker met zijn viertjes op. pad geweest met ook lekker eten en een biertje op zijn tijd

Hier op Khoasan Road in Bangkok is het altijd gezellig om je vakantie te beginnen en te eindigen. voor ons zijn het nu de laatste 2 dagen, maar eenmaal thuis zal ons ook wel weer goed doen

Volgende week aan de slag en weer plannen gaan maken voor een volgende reis want die hebben we nog genoeg.

Wij bedanken iedereen die ons op reislogen en/of facebook gevolgd hebben, het was voor ons ook een genoegen al jullie reacties te lezen.

Groeten Hans en Hannie  en tot spoedig weerzien.

1. Roos van ostade:
    9 december 2014
    Leuk dit meegemaak te hebben met jullie
    H en H= hans en hannie
    Goeie reis thuis.

Jacob
  3. Simon en Gerrie:
    Goedemorgen
    Wij wensen jullie een goede reis terug
    En dan kan je volgende week weer met frisse moed aan de gang
    tot ziens groetjes van Simon en Gerrie
  4. Wil & Nelleke Kieboom:
    Gut, alweer voorbij!
    Maar weer een geslaagde trip en een ervaring rijker.
    Wij wensen jullie een goede reis terug en zodra jullie thuis zijn plannen we een avond, Jac Konings zou data's door geven dan praten we verder over jullie reis.
    Bedankt voor de leuke reisverhalen en foto's.
    Tot in Nederland!
  5. Christ Lenaerts:
    9 december 2014
    Geniet nog heel even,en een goede reis terug.
    Veel succes met het plannen van de volgende reis.
    Christ Lenaerts
  6. Ans:
    10 december 2014
    Hallo reizigers,
    Wij wensen jullie een veilige thuisreis. Hartelijke groet uit Leusden van ons allemaal
  7. Jan remmers:
    10 december 2014
    hans en hannie een fijne terug reis gewenst na jullie mooien vakantie tot ziens jan rian
  8. Johan en Janny:
    11 december 2014
    Was een leuke trip, dat jullie er va genoten hebben was wel duidelijk in al die verhalen. Een goede reis, als je dit lesst ben je waarschijnlijk al thuis. Groetjes en tot ziens.
    Johan & Janny