Naar Myanmar

5 november 2015 - Bangkok, Thailand

Na een gezellig avondje vanmorgen vroeg opgestaan, rond 05.45 uur.

Taxi zou er om 07.00 uur zijn,maar stond er al om 06.30 uur.wij stonden toen al gereed. Op naar het vliegveld. In gecheckt en op naar Yangoon. Het is maar een uur vliegen.  Na alle plichtplegingen eindelijk door de douane. Het is overal een gedoe en duurt lang. Maar ja dat hoort er bij,ha,ha.

Onze taxichauffeur stond ons al op te wachten en had alle tijd. Eerst local gegeten,was lekker. Je krijgt wel een berg,maar ja eten is er genoeg. Onze chauffeur had niet veel werk,met de verkiezingen voor de boeg. Als die geweest zijn op 8 nov. worden er meer toeristeverwacht.

Een hotlel hadden we nog niet,maar dat is nu geen probleem. Voor Eén nacht want morgen gaan we gelijk op pad. Eenvoudig hotel,voor één nachtje goed genoeg. Wel erg warm. Ook de locale hebben last van de warmte. Zitten nu in rooftop restaurant waar het heerlijk  koel is.  We hebben de stad wat verkent,zitten nu op een ander plek dan vorig jaar. Het is er een rommeltje op straat,je moet als voetganger maar zien dat je oversteekt. We kijken eerst hoe anderen dat doen of steken gelijk met hun over.Dan nog goed uitkijken!!!! Ze rijden je liever om dan dat ze je voor laten gaan.

Josh heeft een leuk plan voor een  reisje gemaakt,wij hebben er zin in!!!!!

Groetjes uit een bloedheet Yangoon.

Groeten Hans en Hannie.

1. Christ lenaerts:
    5 november 2015
    Nou dan maar een helm op bij het oversteken.!!
  2. Corne klaassen:
    6 november 2015
    Ik volg jullie met de wereldatlas voor me groetjes en veel plezier corne
  3. Wil & Nelleke Kieboom:
    6 november 2015
    Doe dan maar voorzichtig!
  4. Johan en Janny:
    7 november 2015
    Opletten dus, maar ja dat hoort erbij. Ik zou zeggen hoe het hoofd koel :-)

groetjes
    Johan & Janny