Laatste dag Vientiane

13 november 2012 - Vientiane, Laos

Het is hier erg warm, dik 35 graden!!. Veel drinken en op tijd eten, waaronder het ons welbekende gerstenat.

Hebben onderussen ieder ons eigen wasje gedaan. Hans op zijn Hansjes, nl hij heeft alles wat uitgewassen moest worden mee onder de douche genomen. Werkt prima! Alles op balkon uitgehangen en op handdoeken gelegd, was in no-time droog. Hannie had een wat meer conservateve manier, nl handwasje.

Ook heeft Hans weer kleding uitgezocht die hij niet meer gebruikt en aan iemand gegeven die het goed kon gebruiken. Zo wat meer plaats in de rugzak voor nieuwe spullen.

Zijn ook nog naar de avondmarkt geweest, was voor ons hotel. Deze was sfeervol en veel leuke dingen om te kopen. Hebben ons ingehouden!!!

Vanochtend fikse wandeling gemaakt naar de replica van de Arc deTriomph. Geen fietsen gehuurd ivm de hitte.

Hans is naar de kapper geweest,was wel duur in de yuppen wijk. Wel 6 euro!, oftewel 60.000 KIP !!! Elders in de stad minimaal de helft goedkoper.

Vanvond nog lekker eten in de stad en morgen op tijd verder reizen naar Vang-Vien. Dit kennen we nog niet. Zijn er nog niet eerder geweest. Verwachten er wel wat van.

Hopen dat de kiepen ons geen windeieren gaan leggen, ha, ha.

Groetjes van Hans en Hannie

1. Simon en Gerrie:
    13 november 2012
    Goedemorgen Hans en Hannie
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin
    Dus dit houden jullie nog wel een paar weken vol
    Veel plezier nog (Hou doe)
    Grts Simon & Gerrie
  2. Ans:
    13 november 2012
    Hallo miljonairs,
    60.000 voor een knipbeurt, toe maar!!!
    Ik ga maar eens opzoeken waar Vang-Vien ligt.
    Groetjes, AWBBK