Hua-Hin----Bangkok

5 december 2012 - Bangkok, Thailand

In Hua-Hin ons prima vermaakt en ook echt gerelaxed. s"avonds is het er ook gezellig, ook een avondmarkt. Hebben ze nu overal uitgevonden lijkt het, maar het brengt wel mensen op de been. Je hebt er leuke straatjes met dito bars en restaurantjes.

Nu terug in het hectische Bangkok. De eerste avond de bosschenaar Rien tegen gekomen. Hij was voor het eerst hier en het was zijn eerste avond. Hij vroeg of we hem wat weg wijs wilde maken. Hem toen een rondleiding gegeven en gezellig wat gedronken. Hij reist verder door Thailand en Cambodja, wij zijn aan onze laatste dagen bezig. Jammer !!!!!!!!!!!

We hebben genoten van deze vakantie, maar de plicht roept weer. Morgen gaan we om 05.00 uur met de taxi naar het vliegveld en verwachten dan s"avonds thuis te zijn.

We hebben een extra koffertje  gekocht om onze gekochte spullen in op te bergen, hoezo travel light ??? .

Vandaag is het de verjaardag van de koning, de halve stad loopt al in een geel shirt rond, bij ons is dat oranje. We gaan kijken of we er nog iets  te zien is. Gisteren waren er de voorbereidingen en al enkele festiviteiten.  Misschien vuurwerk vanavond. We gaan er nog een leuk dagje van maken en genieten van de laatste zon.

Groetjes Hans en Hannie

1. Christ Lenaerts:
    5 december 2012
    Aan al het mooie komt een eind.
    Maar hier is het ook goed,regen,natte sneeuw,wind,glad.
    Welkom thuis.
    Christ Lenaerts
  2. Ans:
    5 december 2012
    hallo zwager en zus,
    Straks fijn terug in het koude kikkerlandje. Weer aan de boerenkool en snert. Fijne laatste avond en goeie thuisvlucht

Lieve groet uit Leusden