Dag 2 in Thailand.

11 november 2014 - Bangkok, Thailand

Nu pas enkele dagen weg en hebben het al naar onze zin.35 gr potje bier erbij en de werkstress helemaal weg.

Vandaag na een eerste vermoeiende dag alle overtollig spul overboordl. We misten ook wel wat vergeten stekkers maar hier in Thailand is dat snel tegen spotprijs aangevuld.

We hebben onze eerste wakkere dag benut voor het regelen van ons visum voor Myanmar, overmorgen kunnen we dan ons vliegticket pas regelen. Wel hebben wel alvast ons eerste hotel in Yangon vast gelegd. (Handig met zo'n tablet).

Ook al naar kappertje geweest en Hansje zoals hij wenst ziet er weer piekfijn op zijn Aziatisch uit.

Alweer heerlijke gegeten de kevertjes van gisteren vulde niet het gehele maagje.(Hannie had voor haar trouwdag trouwens een heerlijk gegrild visje) vandaar dat ik het vandaag eens met een dubbele hoofdmaaltijd heb over gedaan....

Al met al een dag van geregel.... vinden we niet erg want wij houden er niet van dat men alles voor ons regeld.Wij houden van vrijheid alles in eigen hand.

Gr Hans en Hannie.

1. Johan en Janny:
    12 november 2014
    Alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag. We zijn benieuw hoe het een en ander allemaal gaat lopen. Avonturen liggen er genoeg in het verschiet gezien de eerste ervaringen alweer.

Groetjes,
    Johan&Janny