Vertrek en aankomst in Bangkok

7 november 2012 - Bangkok, Thailand

Bij het krieken van de dag zijn wij geruisloos vertrokken (05.15 uur). De treinreis naar schiphol is voorspoedig verlopen.

Waren goed op tijd en na de genuttigde koffie konden we het vliegtuig in. Finnair is aan te bevelen. Ook  het vliegveld is aangenaam, rustig en overzichtelijk.  Er lag wel sneeuw, dat is nauw niet bepaald ons reisdoel, ha ,ha.

Eenmaal aangekomen op Bangkok, de taxi genomen. Wilde al gelijk pinnen, maar dit lukteniet. Hadden gelukkig amerikaanse dollars bij ons, waar we mee konden betalen.

Verschillende automaten moeten proberen, voor we geld kregen. De andere waren blijkbaar leeg. Nog bij een bank naar binnen gegaan om te vragen, maar ze konden geen engels, schiet dan niet op.

Eenmaal aangekomen bij ons hotel, bleek onze reservering niet bekend. Dus maar voorgeschoten en zojuist ons boekings kantoor in nederland gebeld, deze zullen het uitzoeken. Het enige wat we geboekt hebben was dit hotel bij aankomst, ging dan ook meteen mis.

De stad wat verkend, het is allemaal bekend en vertrouwd, maar komen nog steeds nieuwe dingen tegen.

We zijn hier nog twee dagen en gaan morgen onze reis verder plannen. Vanaf zaterdag zijn we weg.

We zitten nu in een internet cafe, waar we geen foto"s kunnen plaatsen. Zodra we iets gevonden hebben waar dit lukt zullen we foto"s plaatsen.

Met reislustige groet  Hans en Hannie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerrit voetman:
    7 november 2012
    goede reis verder en veel plezier