Eerste dagen Vande vakantie.

3 november 2015 - Bangkok, Thailand

Hallo vrienden.

Onze eerste daagjes zijn goed verlopen prima vlucht gehad met Aeroflotuitstekende jumbo met goed personeel en prima eten aan boord.

Ook onze aankomst bij de Buddy Lodge was prima,, hier werden we weer meteen herkend het is al vele jaren ons vast start adres.

Het bij behorende reis buro ook hier zijn ze met ons bekend heeft al meteen onze visums en vliegtickets voor Myanmar geregeld zodat we donderdag meteen kunnen vertrekken.

Onder tussen hebben we ons weer weg wijs gemaakt hier al lekker wat gegeten en gedronken niks mis mee.

We gaan vandaag dag 3 al weer in en zullen jullie regelmatig op de hoogte houden.

Groetjes  Hans en Hannie.

1. Bianca van Helderen:
    3 november 2015
    Fijn te horen dat het goed gaat! Geniet er lekker van saampjes. We zullen jullie verhalen volgen.
    Groetjes!!
  2. Christ lenaerts:
    3 november 2015
    Een mooiere start kun je niet wensen. Heel veel plezier samen.
  3. Roos van ostade:
    3 november 2015
    geniet ervan proost heel veel plezier bier en mooi weer
  4. Jan remmers:
    4 november 2015
    hoi hans en hannie fijn dat jullie goed zijn aangekomen geniet er van en tot hoorens jan rian remmers
  5. Wil & Nelleke Kieboom:
    6 november 2015
    Hoi, Hoi, eten en drinken is toch wel heel belangrijk en daar kunnen jullie ook echt van genieten! fijn dat het er dan ook goed is voor de innerlijke mens, geniet maar lekker van alles wat jullie gaan ondernemen. Heel veel liefs uit de Beethovenlaan