De Aanloop

20 oktober 2012 - Tilburg, Nederland

Nog 2 weken en we gaan vertrekken we kijken er zeer naar uit,we zullen regelmatig een verslag schrijven zodat een ieder een beetje mee kan genieten van onze reis.We gaan starten in Bangkok en van daaruit regelen we onze doorreis naar Laos.vermoedelijk per nachttrein,we zijn ooit per slowboat overgestoken maar dat was minder goed bevallen.

Ajs iemand voor ons nog een suggestie heeft laat het ons weten

Hans en Hannie.

1. Christ Lenaerts:
    20 oktober 2012
    Hans en Hannie,
    Ik wens jullie een heel fijne vakantie,en ga jullie zeker volgen.
    (een heel leuk idee dit reisblog)
    gr.Christ Lenaerts
  2. Simon en Gerrie:
    20 oktober 2012
    Hallo Hans & Hannie
    Wij wensen jullie alvast een fijne vakantie en misschien zien we elkaar nog van te voren
    Groetjes Simon & Gerrie
  3. Gerrit voetman:
    23 oktober 2012
    Hans en Hannie.Ik wens jullie een fijne en toffe vakantie toe.
  4. Wil & Nelleke Kieboom:
    5 november 2012
    Hoi, Het is dan weer zover!
    Wat een luxe ieder zijn eigen rugzak inpakken, zijn wij niet gewend!
    Wil kijkt op de vakantiebestemming pas wat er wel en niet in de koffer zit.
    Dit is veel beter dan kun je elkaar niet de schuld geven dat je iets niet gepakt hebt.
    Wij wensen jullie veel plezier op deze reis en jullie boffen maar weer dat je een stuk herfst kunt ontlopen.
    Goede vlucht en begin de reis met chillen en ga daarna op ontdekkingstocht.
    Groetjes en kijk goed uit,