Punta del Diablo.

15 november 2016 - Punta Del Diablo, Uruguay

Hallo vrienden .

We hebben nu even internet, het net en ook de stroom zijn hier kostbaar want dat valt nog wel eens weg. Aangekomen gistermiddag in dit kustplaatsje met de bus .

Eenmaal uitgestapt vielen onze ogen open, waar zijn we nu terecht gekomen.?.Van de verbazing bekomen dachten we we gaan op zoek naar vervoer of taxi maar dat bleek er niet te zijn ook andere backpacker stonden om zich heen te kijken, het zag er uit als een soort van westernstadje het zag er bepaald niet gelikt uit.

Toch maar eens ergens gevraagd of iemand de weg naar ons onderkomen genaamd Techari wist. Hij verwees ons naar de info hiernaast  de volgende die we tegen kwamen verwees ons ook naar die info, wij nog eens kijken en zagen een politie post maar naar binnen gegaan en ja hoor we werden keurig door de enige dienstdoende agent te woord gestaan.

Hij vroeg ons om het adres en telefoonnummer van ons geboekte huisje., Hij ging voor ons bellen en alles kwam goed ,De eigenaresse pikte ons keurig op en nam ons mee.,onderweg al een korte rondleiding met de auto door het dorp zodat we later alles makkelijk zouden vinden

Aangekomen bij ons huisje bleek dit verrassend leuk te zijn.Onze eerste van 4 nachten zit er hier al op. En hier inmiddels onze eerste lekkere vismaaltijd genoten.

Eenmaal gesetteld is het hier goed vertoeven in dit  hippie achtige uitstralende stadje, wij hebben het weer naar onze zin.

Adios Hans en Hannie.

1. Gerrit voetman:
    15 november 2016
    leuk
  2. Jacob:
    16 november 2016
    Zie je wel dat de politie je beste vriend is!
    Häáá!
    Gazo door.
  3. Jacob:
    16 november 2016
    Mooi die beste vriend de politie!
    Gazo door.
    Gr.
  4. Christ Lenaerts:
    16 november 2016
    Na de eerste schrikreactie toch nog een fijn verblijf de komende dagen.
  5. Johan en Janny:
    16 november 2016
    Blijft toch spannend en leuk :-)

groetjes,
    Janny en Johan
  6. Ans:
    17 november 2016
    In the middle of nowhere in Uruguay? Valt er in de omgeving nog wat te zien?
    Gelukkig is jullie huisje oké
    Veel plezier verder
    Groet, A&W