Nog een paar daagjes Uruguay.

30 november 2016 - Montevideo, Uruguay

Bon dia. Vrienden.

Wij gaan ons opmaken voor de laatste dagen Uruguay. Morgen gaan we richting Montevideo waar we nog 2 dagen verblijven en dan vliegen we naar B.A Argentinië

Vandaar langzaam richting N.L. al hebben we dat tot nu toe totaal niet gemist, het zal er nu ook wel koud en nat zijn. Vanavond gaan we nog FF aan de Puerto lekker eten de vis komt er vers binnen en het is daar prima vertoeven met een heerlijk Uruguayaans wijntje erbij die is echt lekker. Een andere fijne bijkomstigheid is dat de prijzen als je nu met je creditcard betaald 25% korting op de gehele rekening krijgt, profiteren we trouwens al de gehele week van. Deze actie word ondersteund hier om Punta del Este voor de toeristen op de kaart te zetten.

In MVD de laatste ouwe kleren weggegeven aan daklozen die er ook gemeend blij mee waren, uiteraard wel wat nieuws aangeschaft want de uitverkoop is hier volop aan de gang dus we geven daar onze laatste pesos aan uit.

Toch weer mensen ontmoet die ons aanspraken op waar we toch vandaan kwamen bij het antwoord Ollanda zijn ze nog steeds verbaasd en vinden het ook heel leuk om een gesprekje met je te beginnen. Morgen vertrekken we naar Argentinië om van daaruit langzaam huiswaarts te keren.

Dit is ons laatste verslag als wij vanuit Argentinië terug in kikkerlandje zijn tikken we nog een klein verslag zoals wij deze reis ervaren hebben..Verder bedanken wij iedereen die ons via FACEBOOK. of onze REISBLOG gevolgd hebben. Wij vonden het in elk geval leuk om op deze manier met iedereen contact te houden en op de hoogte te blijven .

Groeten  adios Hans en Hannie.

1. Johan en Janny:
    30 november 2016
    Goede reis en bedankt voor de leuke verhalen en foto's.

groetjes,
    Janny en Johan
  2. Paul en bea:
    30 november 2016
    Hans en Hannie Bedankt dat wij mee hebben kunnen reizen met jullie Reisblog Goede reis naar huis
  3. Gerrit voetman:
    geniet er nog maar van.
  4. Bas van de Wouw:
    30 november 2016
    'N mooi verslag van jullie reis Hans en Hannie,geniet nog wat in het land van pluisje,goede reis terug naar het mooie weer in Nederland.
  5. Christ Lenaerts:
    1 december 2016
    Het was mooi. Goede reis terug en maar weer aftellen naar de volgende vakantie.
  6. Lia van hest:
    1 december 2016
    ik vind je verslag echt leuk ik geniet met jullie mee

ik geniet ervan